erkek gözünden


İsmi cismi ortada olmayan bir blog yazarı var karşınızda. Öyle uzman bir yazar da değil. Hani iş yerinde arkadaşlarıyla sigara içen, toplantılarda biraz sivri konuşan, sabah elinde Starbuck’s kahvesi ile gelen aranızdaki plaza insanı var ya, işte onlardan sadece bir tanesi.
”İyi ya arkadaşım, aç bilgisayarını otur rapor hazırla, senin neyine yazar olmak?” diyenler çıkacaktır aranızda. İşte sadece bu soru yüzünden yazıyorum. Sadece bu soruya tepkimi haykıracağım yazılarımın her bir cümlesinde. Çarpıklaşan toplum düzenine bir erkeğin gözünden projektör tutacağım. Yüzünüze söylediğimde kırılıyorsunuz, sussam gönlüm razı değil.
Evli değilim, çok ilişki yaşadım. Hala da yaşamaya, hayatı paylaşmaya devam ediyorum. Hayatıma dokunan her bir insandan bir şeyler koydum köşeye. Onları eleştirdim, yargıladım ama hep anlamaya çalıştım. Ben ne dedim? Kadın ne anladı?
İşte bu sitenin inşa edileceği temel budur. Ben erkek gözünden bakıp, anlatacağım. Kadın okuyucularımdan ise, kadın gözünden eleştirel yazılar gelmesini umacağım. Erkek okuyucularımdan ise vizyonumu genişletmesini ve bakış açıma katkı sağlamasını bekleyeceğim. Bu blog, düzeyli tartışma ile uzlaşı ve farkındalık sağlayacak.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

celtavtr

Çocuğum Yanımda

ForexForumTR