Kolay Bülten
Dijital dünyanın sunduğu
imkanlarla birlikte ortaya çıkan viral pazarlama kavramı, dijital pazarlama
dinamiklerini yeniden tanımlıyor.Günümüzde artık tüketici bilgilerine ulaşmak
çok kolay. Tüketicinin beklentisi ise her şeyin hızlı olması. Değişimin büyük
hız kazandığı dijital dünyada, viral pazarlama yöntemlerine ayak uyduramayan
markalar için tehlike çanları çalıyor. Müşteriler markaların şeffaf ve insan
odaklı olmasını bekliyor. Tüm bu beklentiler ise sürekli değişip gelişiyor.
Markalar ise bu değişime yetişmeye çalışırken aynı zamanda yenilikçi olmak
zorunda.
Kapsamın Belirlenmesi;
Hedeflerin ve kanalların
belirlenerek sunulacak hizmetin planlanması ve fiyatlandırma çalışmalarının
yapılması
İçeriğin Hazırlanması;
Ürün ve hizmet hakkında firmadan
temel bilgilerin alınması ve kullanılacak platformlara yönelik içeriklerin
oluşturulması
Gönderim;
Firma kimliğine, hedef kitleye ve
bülten içeriğine uygun olan dijital platformlara kampanya içeriğinin gönderilip
takip edilmesi
Raporlama;
Basında ve bloglarda yer alan
içeriklerin derlenmesi, sosyal medya yansımalarının ve erişim raporlarının
hazırlanması
Yorumlar
Yorum Gönder