Smh Makine


Bubble Waffle Makinesinin garantisi var mı ?
Evet.SMH Endüstriyel Bubble Waffle Makinesinin 2 yıl garanti süresi ve ömür boyu servis hizmeti vardır.
-Bubble Waffle Makinesi ile kaç adet bubble waffle üretebilirim ?
SMH Endüstriyel Bubble Waffle Makinesi ile 7/24 hiç durdurmadan, ısı kaybı yaşamadan 3 dakika'da
1 adet saatte ortalama 18 adet bubble waffle üretilebilir.
-Bubble Waffle Makinesi yerli üretim mi ?
SMH Endüstriyel Bubble Waffle Makinesi %100 yerli üretim ve kalite anlayışıyla
ülke ekonomisine katkı sağlamaktadır.
-Bubble Waffle satmak istiyorum.Fakat hamur tarifini ve nasıl yapılacağını bilmiyorum.Nasıl yapmalıyım?
SMH Endüstriyel Bubble Waffle Makinesi alanında önde gelen aşçılar tarafından hazırlanan hamur tarifi ve kullanım kılavuzu ile birlikte kullanıma hazır olarak ayağınıza geliyor.
-Bubble Waffle satmak istiyorum.Fakat satmak için gerekli paketleri ve hamura şekil veren aparatları
nereden bulacağımı bilemiyorum.Nasıl yapmalıyım?
SMH Endüstriyel Bubble Waffle Makinesinin yanında , 1 adet şekil verici aparat ve 5 adet
bubble waffle paketi elit SMH Endüstriyel Bubble Waffle kullanıcılarına hediyemizdir.
-Bubble Waffle Makinesinin kalite belgesi var mı ?
SMH Endüstriyel Bubble Waffle Makinesi avrupa birliği standartlarına uygun olarak CE Belgesine sahiptir.


               

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

celtavtr

Çocuğum Yanımda

ForexForumTR